رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است

حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۴۲۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ - 12November 2020

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با حضور و دیدار در منزل ۳ خانواده شهید، اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خانواده معظم شهداست و این گونه دیدار‌ها را سفارش مقام معظم رهبری دانست همانطور که رهبر معظم انقلاب دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را تاکید دارند ما نیز وظیفه داریم این راه را ادامه دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

حجت‌الاسلام محمدیاری با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد افزود: قطعا به فرموده امام راحل «خانواده شهدا چراغ این ملتند».  

وی اضافه کرد: خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه کردند جای تقدیر دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امید است با تأسی از راه، اندیشه و سیره شهیدان و وحدت و همدلی تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری، زمینه توسعه و پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوریم.

در این دیدار  از خانواده‌های معظم شهیدان سردار ابوالحسن یاری، خلبان شهید یحیی شمشادیان و شهید انتظامی محمد رضا مهتابی سرکشی و در پایان با اهداء لوح تقدیر از خانواده معظم آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار