معاون مشارکت‌های کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

طرح «اکرام ایتام» از شفاف‌ترین طرح‌های کمیته امداد/ محرومین هیچگونه تریبونی ندارند

عسگریان گفت: طرح «اکرام ایتام» از شفاف‌ترین و عینی‌ترین طرح‌های کمیته امداد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۴ - 14November 2020

طرح «اکرام ایتام» از شفاف‌ترین طرح‌های کمیته امداد/ محرومین امروز هیچگونه تریبونی ندارندعلیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه طرح «اکرام ایتام» از شفاف‌ترین و عینی‌ترین طرح‌های کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار داشت: اگر حامی به سایت مراجعه کند و یا شماره حساب یتیم و یا فرزند محسنین را داشته باشد می‌تواند به صورت مستقیم به حساب او کمک خود را واریز کند و این مبلغ در کسری از زمان به حساب او واریز می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد هیچگونه مداخله‌ای ندارد و در هیچ بانکی حتی برای یک ثانیه رسوب نمی‌کند و در هیچ ردیف مجزایی حتی برای یک ثانیه حضور نخواهد داشت؛ در این طرح ارتباط کاملا آنلاین و برخط است.

عسگریان اضافه کرد: در این طرح ارتباط بین حامی با یتیم و یا فرزند محسنین خود کاملا برخط است؛ اگر شناسنامه فرزندی که تحت پوشش قرار داده را بخواهد در اختیار او قرار خواهیم داد.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد خاطرنشان کرد: محرومین امروز هیچگونه تریبونی ندارند و تریبون آن‌ها خیریه‌ها، کمیته امداد و ... هستند و به همین دلیل از مظلوم‌ترین انسان‌ها هستند؛ فرزندان محسنین و ایتام در سنینی هستند که هیچ ظلمی را به کسی وارد نمی‌کنند و به هیمن دلیل از شریف‌ترین انسان‌ها هستند و دستگیری از آن‌ها در عمق وجود انسان‌ها می‌نشیند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها