امام جمعه موقت کنگان:

اعتماد به آمریکا ساده لوحی و حماقت است

حجت الاسلام «یوسف قاسمی» با اشاره به خوشحالی برخی رسانه‌های داخلی کشور در خصوص برتری جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: اعتماد به آمریکا ساده لوحی و حماقت است.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ - 13November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف قاسمی» امام جمعه موقت کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: مساله مهم در خصوص انتخابات آمریکا شکست این حزب و آن حزب نیست بلکه مساله اصلی شکست آمریکاست.

وی گفت: انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا یک زلزله سیاسی و اجتماعی در کشوری است که مدعی تمدن و جلال در غرب است.

قاسمی اضافه کرد: آمریکا در حالی انتخاب مردم و حقوق آنها را در دیگر کشورها نقض می‌کند که خود ناقض حقوق ملت خود است به گونه ای که گاهی چند کارت الکترال توان کنار زدن میلیون‌ها رای مردمی دارد.

امام جمعه موقت کنگان افزود: دادگاه عالی آمریکا نماد بی عدالتی، تبعیض و هیچ انگاری رای مردم است.

وی به خوشحالی برخی رسانه‌های داخلی کشور در خصوص برتری جوی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: اعتماد به آمریکا ساده لوحی و حماقت است.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به سبک زندگی آمریکایی ادامه داد: شگفت انگیزتر از حمله و هجوم مردم به فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها، رقابت آلوده با صدها میلیون دلار پول پاشی و پول شویی و تبلیغات مشمئزکننده این کشور بود.

قاسمی اظهار کرد: بزرگترین بازنده و شکست خورده در انتخابات اخیر نه تنها ترامپ قمار باز بلکه خود نظام آمریکاست همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا با حمایت از برخی کشورهای خودباخته عربی از جمله رژیم کودک کش سعودی بیان کرد: همان‌گونه که نیروهای مقتدر سپاه و دیگر نیروهای مسلح عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کردند اگر دشمنان بخواهند غلطی کنند جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار