امام جمعه موقت آبدان:

امروز آمریکا در خون حاج قاسم سلیمانی غرق شده است

حجت‌الاسلام «ابراهیم بحرانی» با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند که در مقابل توطئه‌های دشمنان بیدار هستند گفت: امروز آمریکا در خون حاج قاسم سلیمانی غرق شده است.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ - 13November 2020

امروز آمریکا در خون حاج قاسم سلیمانی غرق شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم بحرانی» امام جمعه موقت آبدان، در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه یکی از راه‌های مقاومت در برابر دشمن خدمت به مردم است، اظهار داشت: بعضی از مشکلات کشور سوء مدیریت است و در این روزها یکی از وظایف مهم مسئولان این است که با خدمت صادقانه در رفع مشکلات، امید را به مردم تزریق کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند که در مقابل توطئه‌های دشمنان بیدار هستند افزود: امروز، آمریکا در خون حاج قاسم سلیمانی غرق شده است.

بحرانی با اشاره به مسئله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست ترامپ گفت: انتخابات آمریکا را به عنوان فاسدترین و متقلب‌ترین انتخابات می‌توان به یک زلزله سیاسی و اجتماعی تشبیه کرد.

امام جمعه موقت آبدان در پایان از مسئولان فرهنگی بخش آبدان خواست تا زمینه رشد مطالعه در بین نوجوانان و جوانان را فراهم کنند و برپایی ایستگاه‌های مطالعه و طرح اهدا کتاب را فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار