اپلیکیشن انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی شد

همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از اپلیکیشن انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۴۲۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 14November 2020

اپلیکیشن انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سعی کرده تا به‌منظور تعامل بیشتر با مخاطبان خود و دسترسی و استفاده سهل‌تر مخاطبان به آثار این مرکز، نرم‌افزاری را تحت بستر اندروید طراحی و پیاده‌سازی و آن را منتشر کند.

در این اپلیکیشن، آثار به‌صورت محتوایی تقسیم‌بندی شده و به همراه چکیده موجود است و کاربران می‌توانند از طریق این نرم‌افزار آثار مورد نظر خود را سفارش دهند.

یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن اتصال کاربران به شبکه مخاطبین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به صورت ارتباط دوسویه است. همچنین کاربران با استفاده از این اپلیکیشن از هرگونه تغییر قیمت، تخفیف آثار و اضافه شدن اثر جدید به‌صورت اتوماتیک مطلع می‌شوند. حتی در صورت بسته بودن اپلیکیشن با ارسال پیام به کاربران، از رخداد‌های جدید آگاه خواهند شد و می‌توانند وارد اپلیکیشن شده و کتاب موردنظرشان را سفارش دهند.

یکی دیگر از مزیت‌های این اپلیکیشن ارائه تخفیفات برای کاربران است که در آینده‌ای نزدیک اعمال خواهد شد.

علاقه‌مندان به این نرم‌افزار می‌توانند برای دریافت آن از سه طریق اقدام کنند. این اپلیکیشن از طریق سایت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به آدرس http://www.defamoghaddas.ir و یا از طریق سایت فروشگاه به آدرس shop.hdrdc.ir قابل دریافت است. همچنین اگر بر روی تلفن همراه خود نرم‌افزار کافه بازار نصب کرده باشند، می‌توانند با جستجوی انتشارات مرکز اسناد، اپلیکیشن انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را هم به‌صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها