وصیتنامه شهید «محمد حسین کریمی»؛

معاد را به یاد آورید تا از شر وسوسه‌های شیطانی در امان باشید

شهید «محمد‌حسین کریمی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از برادران بسیجی‌ام خواهش می‌کنم در همه کارهایشان خدا را در نظر گرفته و ناظر بر اعمال خود بداند و معاد را بیاد آورند تا از این راه از شر وسوسه‌های شیطانی در امان باشند.
کد خبر: ۴۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ - 15November 2020

معاد را به یاد آورید تا از شر وسوسه های شیطانی در امان باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد‌حسین کریمی» در تاریخ 1342/9/15 در برازجان دیده به جهان گشود و در چهارم تیر سال 67 در جزیره مجنون به شهد شیرین شهادت رسید.

 وصیتنامه شهید:

ان الله اشتری من المومنین (قرآن کریم سوره توبه آیه 111)

ترجمه: خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد کردند که دشمنان دین را به قتل رسانند و یا حوز کشته شوند این وعده قطعی است بر خدا و عهدیست که در قرآن و تورات و انجیل یاد فرموده.

اگر دنیا ما را محاصره اقتصادی کند فرزند مضانیم، پیشوایمان علی (ع) و اگر دنیا ما را محاصره نظامی کند فرزند محرومیم و پیشوایمان حسین (ع) است. (امام خمینی)

با سلام برامام عصر (عج) و نائب برحقش خمینب بت شکن و بر تمامی رزمندگان جبهه های حق و بر شهیدان از صدر اسلام تا کنون سخنم را آغاز می کنم.

اینجانب «محمد‌حسین کریمی» فرزند غلامحسین متولد 42/9/15 عضو پایگاه مقاومت فتح المبین برازجان با آگاهی کامل و کمال اختیار طبق وظیفه شرعی و انسانی خود به جبهه اعزام می شوم تا فقط و فقط خدا از من راضی باشد آن خدایی که رحمن و رحیم است.

آن خدایی که مالک یوم دین است فقط او را پرستش می کنم و از او کمک می‌خواهم آن خدایی که جان را به ما عطا کرده و ما را اشرف مخلوقات قرار داد.

پس نابود باد آن انسانی که معبودش چیزی را از او مطالبه کند و او از دادنش مضایقه کند و شرمنده باد آن نفسی که در این راه کوتاهی کند.

از برادران بسیجی ام خواهش می کنم به عنوان یک برادر کوچکتر از همه لحاظ تقوی را پیشه خود سازید و از نماز کمک بگیرند و در همه کارهایشان خدا را در نظر گرفته و ناظر بر اعمال خود بداند و معاد را بیاد آورند تا از این راه از شر وسوسه‌های شیطانی در امان باشند و به برادران همکار توصیه می کنم.

معلمی پیامبر گونه باشید و اگر معلمی می‌آموزید و یا می آموزند در جهت تهذیب نفس باشد و گرنه این علم بدرد نمی خورد.

به خانواده‌ام که حق بزرگی در جهت تربیت و بزرگ کردنم به گردن من دارند می گویم اگر سعادت بی نظیر شهادت نصیبم شد.

اصلاً خم به ابرو نیاورید و بدانید که امام حسین (ع) مظهر شجاعت و شهامت هم خود شهید و هم فرزند شهید و هم پدر شهید و برادر شهید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار