برگزاری جلسه هیات امنای شهدای گمنام دانشگاه خلخال

جلسه هیات امنای 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد شهرستان خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 14November 2020

تشکیل جلسه هیات امنای شهدای گمنام دانشگاه خلخال

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز جلسه هیئت امنای دو شهید گمنام خاکسپاری شده در محوطه دانشگاه آزاد خلخال در دفتر رئیس این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال برگزار شد، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: وجود 2 شهید گمنام در محوطه دانشگاه، یک فرصت مغتنم فرهنگی برای مسئولان و دانشجویان است و باید از این ظرفیت عظیم معنوی بیشترین بهره را برد.

واحد افزود: هیئت امنای شهدای گمنام وظایف و اختیاراتی دارد و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اساسنامه هیئت امنا را به نماینده هیئت امنا تحویل داده و انتظار می رود با عمل به آن شاهد احداث حرم شهدای گمنام در آینده ای نزدیک باشیم.

واحد خاطرنشان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از ابتدای درخواست تدفین شهید گمنام تا تعیین محل و انجام مراسم خاکسپاری تا طراحی و ساخت و بهره‌برداری از حرم‌ها در کنار هیئت امنای شهدای گمنام بوده و در رفع موانع احداث تلاش خواهد کرد.

«حجت‌الله درخشان» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال نیز ضمن تقدیر از تلاش های مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در جریان تدفین دو شهید گمنام دانشگاه و حمایت‌های وی، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص احداث حسینیه شهدای گمنام و برنامه‌های فرهنگی آتی دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها