فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز؛

اگر همراهی مردم نباشد، کرونا پیشتازی می‌کند/ تلاش همه ارگان‌ها برای ریشه‌کنی ویروس منحوس

سرهنگ «شادی» گفت: اگر همراهی مردم نباشد، بیماری کرونا به دنبال جریان مبارزه با این ویروس منحوس، همچنان پیشتازی می‌کند.
کد خبر: ۴۲۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 14November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «عبدالله شادی» فرمانده سپاه ناحیه عدیر تبریز در بازدید از ضدعفونی معابر شهری توسط کارکنان آتش‌نشانی تبریز با بیان اینکه اقداماتی که هم اکنون و پیش از این توسط شهرداری و بسیج برای مقابله با کرونا طراحی شده و انجام می‌شود، همگی موثر بوده و تنها شرط ثمربخش بودن آن همراهی مردم است، اظهار داشت: اگر همراهی مردم نباشد، بیماری کرونا به دنبال این جریان مبارزه همچنان پیشتازی می‌کند، به طوری که هر کجا پاکسازی شود مجددا و بلافاصله آلوده کرونا شده و نقاط پاکسازی شده را دوباره آلوده می‌کند.

شادی تاکید کرد: مجموعه بسبح، شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بیمارستان‌ها و علوم پزشکی و سایر ارگان‌ها در تلاش برای اتمام این موضوع و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا هستند.

وی تدابیر انجام یافته در این خصوص را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طی 10 ماه گذشته هر تجربه‌ای در  دنیا بوده، برای اجرا جمع آوری شده است و جالب اینکه تجربیات کشور ما به سایر کشورها نیز منتقل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز در پایان، حلقه مفقوده در مبارزه با ویروس کرونا را همراهی کامل مردم اعلام کرد که اگر این موضوع در قالب سایر برنامه‌ها تکمیل شود، به زودی ویروس کرونا تحت کنترل در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار