در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

پاسخ معاون ستاد کل نیروهای مسلح به ادعاهای اخیر "نتانیاهو" درباره ایران

سردار جزایری در پاسخ به ادعاهای اخیر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس درباره ایران گفت: با وجود همه مشکلاتی که دنیای استکبار برای جمهوری اسلامی ایران پیش آورده، مردم در سراسر جهان از انقلاب اسلامی و آموزه‌های اسلامی جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند؛ لذا هیچ کس نمی‌تواند جلوی پیشرفت انقلاب و نظام ما را بگیرد
کد خبر: ۴۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ - 07March 2015

پاسخ معاون ستاد کل نیروهای مسلح به ادعاهای اخیر

سردار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به برگزاری موفق رزمایش پیامبر اعظم(ص)۹ توسط سپاه پاسداران، اظهار داشت: دوستان ما در مناطق مختلف جهان و به خصوص منطقه، از مجموعهٔ توانمندیهایی که جمهوری اسلامی برای دفاع از خود و مجموعهٔ کشورهای مسلمان و مستضعفان جهان فراهم آورده، خوشحال شدند.
 
وی افزود: دشمنان ما نیز پی بردند با وجود همه تحریمها و مشکلاتی که فراهم کردهاند، جمهوری اسلامی از آنچنان توانمندیهایی برخوردار شده که نهتنها میتواند با هر تهاجمی مقابله، بلکه با مهاجم برخوردی کاملاً قهری و پشیمان کننده داشته باشد.
 
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان «نتانیاهو» درباره تسلط ایران بر پایتخت ۴ کشور، تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که دنیای استکبار برای جمهوری اسلامی ایران پیش آورده، مردم در سراسر جهان از انقلاب اسلامی و آموزههای اسلامی جمهوری اسلامی حمایت میکنند؛ لذا هیچ کس نمیتواند جلوی پیشرفت انقلاب و نظام ما را بگیرد، و امیدواریم که با گسترده شدن هرچه بیشتر حیطه انقلاب اسلامی ما شاهد برپایی عدالت جهانی در آینده نزدیک باشیم.
 
سردار جزایری در پاسخ به این سؤال که آیا سخنان نخستوزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا میتواند خللی در مذاکرات به وجود بیاورد، بیان داشت: روند مذاکرات مبتنی بر حرکت در چارچوب حقوق عاقلانه و حقوق شناخته شدهٔ بینالمللی است. مذاکرات اگر در این چارچوب باشد، به پیش میرود؛ در غیر اینصورت بدیهی است که جمهوری اسلامی ایران ادامهٔ مذاکرهای را که تحت تأثیر دیگران قرار بگیرد، برنمیتابد.
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: ضمن اینکه رژیم صهیونیستی و همینطور آمریکاییها تا جایی که بتوانند سعی میکنند مذاکرات را مبتنی بر منافع یکطرف پیش ببرند و هدایت کنند.
 
وی با بیان اینکه به نظر ما تفاوتی بین آمریکاییها و اسرائیلیهای غاصب نیست، تاکید کرد: در صحنههای مختلف ما مشاهده کردیم که بین آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی کشورهای اروپایی یک نوع بازی مبتنی بر سناریوهای خیمهشببازی طراحی میشود و هرکدام عهدهدار نقشی میشوند که به آنها سپرده شده است. به نظر من این اقدامات بیارزش است و خیلی نباید به آنها توجه کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار