مدیر ادبیات و انتشارات دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

انتشار کتاب صوتی «مریم بانو» و «یونس و ماهی شب عید» در فضای مجازی

«بابک روزیه» گفت: به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی کتاب صوتی «مریم بانو» و «یونس و ماهی شب عید» در فضای مجازی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 15November 2020

انتشار فایل صوتی کتاب« مریم بانو» و « یونس وماهی شب عید» در فضای مجازی«بابک روزبه» مدیر ادبیات و انتشارات دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی با اشاره به لزوم استفاده از بستر فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: به مناسبت روز کتاب و کتاب خوانی کتاب صوتی «مریم بانو» و «یونس و ماهی شب عید» در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

روزبه قراردادن کتابهای دفاع مقدس را در سبد خانوار از مهمترین برنامه‌های آتی ادبیات استان اعلام کرد و گفت: در این راستا سعی بر تولید کتاب‌های صوتی داشته ایم تا بتوانیم در شرایط اجتماعی امروز از طریق فضای مجازی آثار تولیدی را در سبد خانوارها قرار دهیم.

وی گفت: به همین مناسبت انتشار فایل صوتی دو عنوان کتاب «مریم بانو» با موضوع زندگی داستانی و فداکارانه همسر جانباز «محمدرضا ثامنی» و پرستاری شبانه روزیش از این جانباز قطع نخاع و اعصاب و کتاب صوتی «یونس و ماهی شب عید» با محتوای کودک از انتشارات این اداره کل در فضای مجازی علی الخصوص در کانال «نهال» (کانال اختصاصی کتاب کودک) در دستور کار این معاونت قرار گرفت تا تولیدات ادبی دفاع مقدس راحت تر و فراگیر‌تر در دسترس علاقه مندان به این حوزه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار