رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی

سردار مقیمی از کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری ۱۸ محتکر در سه هفته نخست آبان در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 15November 2020

کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبار‌ها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع‌آوری اطلاعات و انجام گشت‌زنی‌های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالا‌ها را شناسایی می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی درباره میزان کشفیات طی سه هفته گذشته (۳ الی ۲۰ آبان) در سراسر کشور، عنوان کرد: مأموران در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبار‌ها بیش از ۱۳۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۴۱ هزار و ۶۷۱ عدد انواع ماسک، ۴۲۶۰ عدد انواع دستکش، انواع مواد شوینده؛ ۹۳ هزار و ۱۶۹ عدد لوازم بهداشتی و ۱۱ هزار و ۴۶۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، تصریح کرد: در این رابطه ۱۱ واحد صنفی پلمب و ۱۸ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم درخواست کرد که در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار