در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت آیت‌الله جعفری را تسلیت گفت

سرلشکر محمد باقری در پی درگذشت امام جمعه سابق کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹ - 25November 2020

سرلشکر باقری درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید یحیی جعفری (ره) نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت جانگداز عالم جلیل‌القدر آیت‌الله حاج سید یحیی جعفری (ره) نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان و یار صدیق و دیرین امامین انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر شد.

بی‌تردید کارنامه درخشان آن روحانی مجاهد، انقلابی و پارسا در سیر نهضت اسلامی و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند و پر برکت در سنگر‌های مختلف جهاد و تلاش برای اعتلای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در سنگر امامت جمعه و عرصه خدمات فرهنگی و اجتماعی و نیز تقویت حوزه‌های علمیه در استان شهیدپرور کرمان، برای مردمان آن دیار به‌ویژه نسل جوان و آینده‌ساز کشور، ماندگار و الهام‌بخش خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، خانواده مکرم و آحاد علاقه‌مندان به وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، رضوان الهی و برای عموم مصیبت‌دیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار