مدیر دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

اسناد مربوط به نقش هلال‌احمر و جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس جمع‌آوری شود

سهراب رجائی‌نژاد بر جمع‌آوری اسناد مربوط به نقش هلال‌احمر و جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس توسط این دو سازمان، به منظور درج در دانشنامه استانی دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ - 15November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست بررسی نقش هلال‌احمر و جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس به منظور درج در دانشنامه استانی، امروز با حضور مسئولان مربوطه در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«سهراب رجائی‌نژاد» مدیر پروژه دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تشریح اهمیت نقش هلال‌احمر و جهاد کشاورزی در دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به این موضوع لازم است نقش این سازمان‎ها تدوین و در دانشنامه استانی دفاع مقدس گنجانده شود.

وی افزود: به همین منظور، کاربرگ تشکیل پرونده علمی و نمونه سؤالات مصاحبه تاریخ شفاهی در اختیار هلال‌احمر و جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد تا با جمع‌آوری آثار و اسناد مربوطه، به اهداف خود برای تدوین نقش این دو سازمان در دوران دفاع مقدس نزدیک‌تر شویم.

مدیر دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از هلال احمر استان خواست به منظور جمع‌آوری اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس با زیرمجموعه‌های این سازمان در شهرستان‌ها مکاتبه صورت گرفته و این اسناد در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار گیرد.

رجائی‌نژاد ادامه داد: لازم است سازمان جهاد کشاورزی نیز با توجه به شرایط موجود، تا یک ماه آینده نقش خود در دوران دفاع مقدس را به منظور درج در دانشنامه استانی دفاع مقدس تدوین کند.

وی عنوان کرد: در این راستا، جهاد کشاورزی اسناد مربوط به نقش جهاد استان را از مرکز دریافت و در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار