ارشد نظامی ارتش در استان قم:

مسیر شهدا حرکت در راه استقامت و پیروزی است

امیر سرتیپ علی اسدی گفت: ما با شهدا عهد بسته ایم که همواره در مسیر و آرمان شهدا که همان استقامت تا نیل به پیروزی است، گام برداریم.
کد خبر: ۴۲۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ - 15November 2020

مسیر شهدا حرکت در راه استقامت و پیروزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ «علی اسدی» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در آیین رونمایی از ۴۰ تابلوی کوچه و خیابان مزین به نام شهدا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم اظهار داشت: امروز به مراسمی دعوت شده ایم که با نام مبارک شهدا مزین شده است و همه کسانی که در برگزاری مراسم خدمت می‌کنند، در واقع خادمان شهدا هستند.

وی با بیان اینکه یکی از کاربرد‌های یادواره‌ها و مراسم مربوط به شهیدان عزیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ضرورت دارد اهداف و آرمان‌های شهدا به آحاد افراد و گروه‌های جامعه منتقل شود تا یک جامعه ایمانی و متعالی داشته باشیم.

امیر اسدی با ذکر این نکته که برای برپایی هر صندلی مسئولیت، خون ده‌ها شهید ریخته شده، عنوان کرد: مسئولان باید قدر خدمت به نظام اسلامی را بدانند و در قبال شهدای والامقام پاسخگو باشند.

وی با ذکر خاطراتی از شجاعت و خدمت خالصانه شهیدان شوشتری و فلاحی گفت: ما باید خود را امانتدار خون‌های پاک شهدا بدانیم و لحظه‌ای از آرمان‌های آنان دست نکشیم.

ارشد نظامی ارتش در استان قم تصریح کرد: با شهدا عهد بسته ایم که همواره در مسیر شهدا که همانا مسیر استقامت تا رسیدن به پیروزی است و هیچ شکستی در آن راه ندارد، گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها