فرمانده سپاه ارومیه:

امنیت ایران مرهون مجاهدت‌های فرزندان این کشور است

سرهنگ قهرمان عیوضلو گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون و مدیون عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و با مجاهدت و شهادت خود امنیت این مرز و بوم را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ - 15November 2020

امنیت ایران مرهون مجاهدت‌های فرزندان این کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پی شهادت سه مرزبان در آذربایجان غربی پیام تسلیت صادر کرد.

این پیام به شرح ذیل است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امنیت ایران اسلامی مرهون و مدیون عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و با مجاهدت و شهادت خود این پیام را به تروریستها  و ایادی استکبار می‌رسانند که مدافعان حریم امنیت این خطه ولایتمدار مردانی خستگی ناپذیری هستند که در مقابل هر تهاجم دشمن ایستاده و امنیت مرزو بوم را تامین می کنند.

روابط عمومی و  تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه  ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت «مسلم جهان آرا»، «شهید مالک طاهر» و «شهید کامران کرامت»؛ محضر فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آنان در مرزبانی آذربایجان غربی، ملت بزرگوار ایران و مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی، از خداوند متعال عُلُوّ  درجات برای شهدای گرانقدر و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده های معزز آنان مسألت می‌‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار