فرمانده نیروی دریایی ارتش به دفاع‌پرس خبر داد؛

ناو اطلاعاتی «شیراز» تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می‌شود

دریادار خانزادی از پیشرفت مراحل ساخت ناو اطلاعاتی شیراز خبر داد و گفت: این شناور که از ویژگی‌های خاصی برخودار است تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ - 21November 2020

ناو اطلاعاتی شیراز تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می شودامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره ساخت شناور اطلاعاتی شیراز اظهار داشت: این شناور جدید دارای ویژگی‌های خاصی است که کار ساخت سازه آن به اتمام رسیده و هم‌اکنون در حال تجهیز سامانه‌های آن هستیم و برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم تا این شناور جدید را به ناوگان نیروی دریایی ملحق کنیم.

فرمانده نداجا همچنین در خصوص مقدمات ساخت شناورهای تریماران گفت: ساخت این شناور که بیش از سه هزار تن وزن دارد و از قابلیت‌های تهاجمی خوبی برخوردار است در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفته و طراحی‌های مفهومی و جزئی آن نیز انجام شده است و ان‌شاءالله برنامه ساخت آن به طور جدی در سال‌های آینده آغاز می‌شود.

دریادار خانزادی با اشاره به توانمندی کارکنان با تجربه و جوان نیروی دریایی عنوان کرد: امروز نیروی دریایی به سطحی از توانمندی رسیده که قادر است بسیاری از نیازهای خود را در داخل و توسط متخصصان جوان و کاردان تأمین کند و این روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در تمامی بخش‌های نیروی دریایی تسرّی یافته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها