مراسم اختتامیه «هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس» در یاسوج برگزار شد

مراسم اختتامیه «هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس» همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 16November 2020

مراسم اختتامیه «هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس» در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین اختتامیه «هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس» امروز همزمان با هفته کتاب، کتابخوان و کتابدار در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این آیین همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، «سیدسالم نظری» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره‌کل و تعدادی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین، با اشاره به کتب تألیف شده در حوزه دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ناگفته‌های بسیاری دارد که باید برای آشنایی نسل‌های جدید با آن دوران و جلوگیری از فراموشی رخدادهای آن دوران در گذر زمان، آنها را به رشته تحریر درآورد.

وی متذکر شد: در دو سال اخیر کتب خوبی در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه در قالب تاریخ شفاهی نگارش شده که امیدواریم این آثار بتوانند در دوره بعدی انتخاب کتاب سال دفاع مقدس با آثار نویسندگان سایر استان‌های کشور رقابت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار