فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت شهید «سلیمانی»

سرهنگ «سیاوش مسلمی» از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 16November 2020

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت شهید «سلیمانی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از تشکیل ستاد کنگره در استان خبر داد و اظهار داشت: این ستاد به ریاست نماینده ولی فقیه در مازندران، جانشینی استاندار و دبیری سپاه کربلا فعالیت خود را آغاز کرد.

وی کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته امنیت، کمیته فرهنگی و تولیدات، کمیته ورزش و جوانان، کمیته بهداشت و سلامت، کمیته بانوان، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته اجرایی و تشریفات، کمیته ایثارگان و کمیته نظارت و بازرسی را از  کمیته‌های ستاد برشمرد و گفت: همچنین دبیرخانه ستاد در مرکز حفظ آثار سپاه و بسیج مستقر است.

سرهنگ مسلمی با بیان اینکه کنگره بین‌المللی در سالروز شهادت حاج قاسم در تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: در این راستا چهار پیش‌کنگره در استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، کرمان و شمال کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این کنگره در شمال کشور با محوریت استان مازندرن است و مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهید سلیمانی در 27 آذر برگزار خواهد شد.

سرهنگ مسلمی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده 42 شهید مدافع حرم مازندران، خانواده شهدای مدافع حرم استان‌های گلستان و گیلان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و برگزاری نمایشگاه کتاب و وصیت‌نامه شهدا، ارتباط زنده تلویزیونی نماینده ولی‌فقیه در مازندران با مزار شهید سلیمانی از برنامه‌های جنبی آن به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها