رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر:

بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس امروز در قامت مدافعان سلامت شجاعانه حضور دارند

مرادعلی فولادوند گفت: بسیجیان با بصیرت که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌‌ها آفریدند امروز نیز در قامت عنوان مدافعان سلامت نیز شجاعانه حضور دارند و نویدبخش چشم انداز روشن ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۲۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ - 16November 2020

بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس امروز در قامت مدافعان سلامت شجاعانه حضور دارندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مرادعلی فولادوند» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج و با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در برابر کرونا اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در راستای مقابله با ویروس کرونا برنامه‌های مهمی تدوین و  تاکنون اجرا کرده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب گفت: بسیجیان با بصیرت که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌‌ها آفریدند امروز نیز در قامت عنوان مدافعان سلامت نیز شجاعانه حضور دارند و نویدبخش چشم انداز روشن ایران اسلامی هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: تاسیس بسیج دستاوردها و ثمرات زیادی به همراه داشته است و 40 سال بعد از انقلاب شاهد آثار ارزشمند آن در جامعه هستیم و الگویی برای استکبارستیزی دنیا است.

فولادوند با بیان اینکه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در مناطق محروم برگزار می‌کند تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج 23 تیم جهادگران سلامت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان بوشهر اعزام می‌شود.

وی از اعزام تیم‌های تک تخصصی به روستاهای دشتستان، دشتی و بوشهر خبر داد و گفت: اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌ها است که در این راستا درمانگاه تخصصی به منظور برخورداری مناطق محروم استان از خدمات پزشکی تخصصی برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: این تیم‌ها در تمامی شهرستان‌ها در طول هفته بسیج فعال هستند و به ارائه خدمات رایگان به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار