دبیرستاد اجلاس نماز استان بوشهر:

آسیب‌های تهاجم فرهنگی در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد

حجت‌الاسلام «عباس خشنود» در پیوند خانه، مدرسه و مسجد است که در این راستا خطر ایجاد شکاف بین مسجد، مدرسه و خانه و آسیب‌های تهاجم فرهنگی در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ - 16November 2020

آسیب‌های تهاجم فرهنگی در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد‌به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عباس خشنود» دبیرستاد اجلاس نماز استان بوشهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» برگزار می‌شود، اظهار داشت: در آستانه برگزاری اجلاس 29 نماز در کشور، ششمین اجلاس نماز در استان بوشهر پایان آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قبل از اجلاس نماز استانی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، گفت: اجلاس‌های شهرستانی با همکاری آموزش و پرورش در 18 منطقه از اول آذرماه برگزار می‌شود و بر اساس فراخوان اعلام شده و آثار عرضه شده به دبیرخانه اجلاس استانی و مرکزی نماز ارسال می‌شود.

دبیرستاد اجلاس نماز استان بوشهر محورها و موضوع‌های اجلاس نماز امسال را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مبانی و اصول تعالی، آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی، نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد است که در این راستا خطر ایجاد شکاف بین مسجد، مدرسه و خانه و آسیب‌های تهاجم فرهنگی در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام خشنود، بررسی آسیب شناسی پیوند مسجد، مدرسه و خانه و ارائه راهکارهای اصلاحی را از دیگر موضوع‌ها دانست و بیان کرد: در این اجلاس نقش والدین، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، صدا و سیما، بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان، بسیج مساجد و سازمان‌های مردم نهاد در تقویت ارتباط پیوند مسجد، مدرسه و خانه بررسی می‌شود.

وی بررسی روش‌های تعامل و همگرایی بین مسجد، مدرسه و خانه و نقش آنها در پرورش نسل اهل اقامه نماز، ارائه روش‌ها و مدل‌های خلاقانه برای ایجاد همگرایی و تعامل بین مسجد، مدرسه و خانه با رویکرد اقامه نماز و تاثیر بکارگیری روحانی مشترک در جذب دانش آموزان و خانواده‌ها به مسجد را از دیگر موضوع‌ها و محورهای اجلاس استانی نماز دانست.

وی با بیان اینکه تاکنون آثار و مقاله‌های گوناگونی از سوی هم‌استانی‌ها در بیست‌ونهمین اجلاس سراسری و ششمین اجلاس استانی ارسال شده است تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تاکنون در تولید محتوا آثار بر اساس ایده‌ها و خلاقیت‌ها، استان بوشهر جزو 6 استان برتر کشور است.

دبیر ستاد اجلاس نماز استان بوشهر با بیان اینکه از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل و منتخبی از آثار ، تحقیقات و تالیفات منتشر می‌شود خاطر نشان کرد: آثار اجلاس نماز، در قالب‌های علمی و پژوهشی، ادبی و هنری، ایده‌ها و تجربیات موفق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها