دختر امیر «دادبین» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روحیات پدرم متأثر از همرزمان شهیدش است/ فیلم منتشر شده در فضای مجازی بدون اطلاع سرتیپ دادبین بود+ فیلم

فرزند سرتیپ دادبین درباره ویدئویی که اخیراً از فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش در فضای مجازی منتشر شد، گفت: پدرم با توجه به روحیاتی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و همرزمان شهیدش است، بدون هماهنگی با خانواده و فقط به جهت اینکه یکی از درجه‌داران ارتش بتواند از امتیاز منازل سازمانی بهره ببرد، تصمیم به تخلیه منزل تحت اختیار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷ - 17November 2020

«محدثه دادبین» فرزند امیر سرتیپ «احمد دادبین» فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص فیلمی که اخیراً از امیر دادبین در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار داشت: این فیلم بدون اطلاع و هماهنگی با پدرم از ایشان گرفته شده و در فضای مجازی انتشار یافته است.

روحیات پدرم متأثر از همرزمان شهیدش است/ فیلم منتشر شده در فضای مجازی بدون اطلاع سرتیپ دادبین بود+ فیلم

وی افزود: امیر دادبین با توجه به روحیاتی که برگرفته از دفاع مقدس و همرزمان شهیدش است، اخیراً بدون هماهنگی با خانواده و فقط به جهت اینکه یکی از درجه‌داران ارتش بتواند از امتیاز منازل سازمانی بهره ببرد، تصمیم به تخلیه منزل سازمانی تحت اختیار می‌گیرد و به همین سبب، جهت ارزیابی منزل استیجاری به یکی از بنگاه‌های نزدیک محل سکونت می‌رود که با توجه به شهرت ایشان، فردی بدون اطلاع و اجازه از ایشان فیلم می‌گیرد و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

فرزند امیر دادبین با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره برای پیشکسوتان دفاع مقدس و نیروهای ارزشی شانیت قائل بوده است، گفت: این موضوع کاملاً شخصی بوده و با اختیار پدرم صورت گرفته است؛ همچنین پدرم دارای منزل شخصی است که هم‌اکنون مستاجر از آن استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: خانواده هم‌اکنون در منزل سازمانی ارتش سکونت دارند و منزل شخصی که تعاونی ارتش به امیر دادبین داده در واقع تحت شرایط و امتیازی که ارتش برای کارکنانش قائل است در قبال مبالغی به ایشان واگذار شده است.

فرزند امیر دادبین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرماندهان ارتش به پدرم محبت دارند، حضور ایشان را در منازل سازمانی ارتش موجب دلگرمی و پشتوانه خود می‌دانند.

به گزارش دفاع‌پرس، طی روزهای اخیر کلیپی از امیر سرتیپ «احمد دادبین» فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش در فضای مجازی منتشر شد که وی را در بنگاه معاملات ملکی در حال تهیه منزل استیجاری نشان می‌داد.

وی که یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از همرزمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است در عملیات‌های مختلف و بزرگ دوران دفاع مقدس حضوری مؤثر داشت.

امیر دادبین سابقه فرماندهی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش، مدیریت شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر‌های ایران و فرماندهی نیروی زمینی ارتش را در کارنامه خود دارد. وی هم‌اکنون مشاور فرمانده کل ارتش است.

انتهای پیام/ 221

پربیننده ها
آخرین اخبار