اوحدی خبر داد؛

برگزاری آزمون تخصصی استخدام جامعه ایثارگری پس از آزمون سراسری استخدامی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم بعد از آزمون سراسری استخدامی که در دیماه توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، شاهد برگزاری آزمون تخصصی جامعه ایثارگری هم باشیم.
کد خبر: ۴۲۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 17November 2020

برگزاری آزمون تخصصی استخدام جامعه ایثارگری پس از آزمون سراسری استخدامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در قالب برنامه «هر هفته یک استان»، سفری نیم روزه را به استان مرکزی آغاز کرده است، در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو اتفاق بسیار مهم امروز با همت استاندار و دستگاه‌های مربوطه در استان رقم می‌خورد که یکی از آن‌ها انعقاد تفاهم نامه با موضوع تامین زمین برای دو هزار مسکن جامعه ایثارگری است.

اوحدی یکی از عقب ماندگی‌های بنیاد شهید در سال‌های گذشته را در حوزه تامین مسکن ایثارگران دانست و گفت: البته در تمام کشور بحران تامین مسکن را داریم، ولی وظیفه بنیاد شهید بوده که مسکن جامعه ایثارگری را فراهم کند که در این راستا اقدامات لازم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی آغاز می‌شود.

وی اتفاق دیگری که امروز در استان مرکزی رقم خواهد خورد را انعقاد تفاهم نامه تامین اشتغال هزار نفر از جامعه ایثارگری عنوان کرد و گفت: فشار حداکثری تحریم‌های بی سابقه باعث شده است که در حوزه اشتغال مشکل بسیار جدی داشته باشیم.

اوحدی اظهار کرد: ظرفیت‌های قانونی ظرفیت‌های بسیار خوبی است، مخصوصا بند ج ماده ۸۷ دولت را مکلف کرده است که تا پایان برنامه ششم همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استخدام دولت شوند که هماهنگی‌های لازم در این رابطه با سازمان امور استخدامی کشور و مکاتبات با وزارتخانه‌های مختلف انجام شده و امید است بعد از آزمون سراسری استخدامی که در دیماه توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، شاهد برگزاری آزمون تخصصی جامعه ایثارگری هم باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان مرکزی بسیار بزرگ است، افزود: با هماهنگی که با بخش خصوصی انجام شد تامین اشتغال یاد شده بر مبنا و با محور مهارت آفرینی از جمله اقداماتی است که با امضای تفاهم نامه امروز تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار