رئیس ستاد هفته بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

امروز تهدید برای ما به برکت بسیج یک فرصت است

سرهنگ پاسدار «عوضعلی فقیری» گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ما با تهدیدات دشمن بر کشور دچار مشکل بودیم، ولی رفع تهدیدات و تبدیل تهدیدات به فرصت منطق اصلی بسیج است، امروز تهدید برای ما به برکت بسیج یک فرصت است‌.
کد خبر: ۴۲۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 17November 2020

امروز تهدید برای ما به برکت بسیج یک فرصت استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست خبری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت تشریح برنامه های هفته بسیج در مهمانسرای سپاه زاهدان امروز با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «عوضعلی فقیری» رئیس ستاد هفته بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، نظامی و مردمی در کل دنیا است که بسیجیان در طول 41 سال سپری شده از عمر با برکت انقلاب اسلامی زحمت‌های بسیاری کشیده اند که امیدواریم در هفته بسیج سال جاری بخش هایی از فعالیت‌ها را به آگاهی مردم برسانیم.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج در تمام عرصه‌ها منشا خیر و برکت بوده است، افزود: تمرکز بر ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان، تبلیغ و ترویج فعالیت‌های جهادی و خدمات اجتماعی بسیجیان، بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در راستای مقابله با کرونا، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های این هفته مورد توجه است.

فقیری ادامه داد: برنامه های اجرایی در سال جاری باتوجه به شرایط و بیماری منحوس کرونا که مشکلاتی را بر کل جامعه ایجاد کرده است امسال برنامه های بسیج متفاوت‌تر از برنامه‌های بسیج در سال‌های گذشته با خط و مش خدمت همه جانبه و مومنانه اجرا می شود.

رئیس ستاد هفته بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تفاوت برنامه‌های بسیج در سال جاری را پایگاه محور دانست و اضافه کرد: سعی می شود برنامه‌ها از طریق پایگاه‌ها و مساجد در سطح استان اجرا شود.

این مسئول 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را هفته نکوداشت بسیج دانست و افزود: برنامه ها این هفته در سه محور، اقدامات قبل از هفته، اقدامات در طول هفته و اقدامات بعد از هفته بسیج برنامه ریزی و قابل اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون ما با تهدیدات دشمن بر کشور دچار مشکل می شدیم، ولی رفع تهدیدات و تبدیل تهدیدات به فرصت منطق اصلی بسیج است، امروز تهدید برای ما به برکت بسیج یک فرصت است‌.

فقیری با تاکید بر این مطلب که نماد ملت ایران بسیج است ادامه داد: همه ملت از آن اعضای بسیج هستند و حقیقت بسیج در اذهان زنده است و تلاش می شود که به بهانه هفته بسیج بخشی از خدمات ارائه شده با شعار «بسیج پیشرو خدمت امید آفرینی به مردمی» که صادقانه فعالیت می کنند بیان شود.

این مسئول تصریح کرد: خدمات بسیج در 41 سال جمع بندی، طبقه بندی شده است تلاش می کنیم کتابچه آن آماده شود و در برنامه های رادیو و تلوزیون محور ها ارائه می شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: در بخش های دفاع مقدس امنیت داخل، جنگ نرم و فرهنگی، و اقدامات انجام شده بسیج در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا در قالب تبیین نمایشگاه در برنامه های محور بسیج است.

وی امید آفرینی با شور و نشار اجتماعی در سطح پایگاههای مقاومت را یکی از مهمترین اهداف اجرای برنامه های بسیج برشمرد و گفت: بسیج پیشرو و پیشرونده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها