معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

۲۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سرهنگ «سعید برومندزاده» از اجرای ۲۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 17November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سعید برومند‌زاده» امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج، اظهار داشت: در اوایل جنگ تحمیلی حوادث متعدد و پر التهابی رخ داد که ضرورت تشکیل یک نیروی سازماندهی شده احساس شد و در این راستا، بسیج در آذر سال ۵۷ شکل گرفت.

وی به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: ۲۱۰ برنامه در هفته بسیج ۹۹ برگزار می‌شود که عمده این برنامه‌ها حول نهضت خدمت‌رسانی، اردوهای جهادی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتتاح ۲۳۵ پروژه مسکن مددجویی، افتتاح ۹ پروژه آبرسانی و هشت خط انتقال آب، کمک به ۳۰ مسجد، اهداء ۷۱۵ جهیزیه به نوعروسان و اهداء ۸۰۰ بسته کمک‌های مومنانه از جمله برنامه‌های این هفته در استان است.

برومندزاده با اشاره به بازدید از صنایع و واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات آنها، عنوان کرد: برنامه‌های این هفته با توجه به بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود سپاه برای کنترل گرانی‌ها، متذکر شد: در این برنامه قرار نیست سپاه به کف بازار ورود کند و این وظیفه متولیان است، سپاه بیشتر مبارزه با گرانفروشی، احتکار و رسیدگی به گزارشات مختلف را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها