جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در هرمزگان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امسال بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در قالب هفته بسیج اجرایی می‌شود که از روز جمعه ۳۰ آبان اولین روز با نام بسیج معنویت و سلامت شروع و تا ۶ آذر روز بسیج و خدمت مومنانه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 17November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «هدایت‌الله امیری» جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و در گام دوم انقلاب قطعا بسیج مانند گام دوم نقش خود را ایفا و بسیاری از مشکلات را حل و فصل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در گام اول انقلاب بسیج با حضور شکوهمند در دفاع مقدس توانست پیروزی انقلاب را رقم بزند و این روحیه فداکارانه، ایثار و گذشت را به همه مردم و مظلومان عالم نشان دهد، افزود: بعد از دفاع مقدس بسیج در تمامی عرصه ها حضور دارد.

امیری با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جوانان، ادامه داد: بسیجیان را خیل عظیمی از جوانان تشکیل داده‌اند و  در راستای رسیدن به هدف نقش خود را ایفا می‌کنند و با پیروی از گام دوم انقلاب، زمینه ساز ظهور و تشکیل تمدن نوین انقلاب اسلامی،با نگاه به این قله کارهای خود را پیش می‌برند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: کوچکترین عضو یک جامعه خانواده است، باید ‌در راستای اسلامی بودن آن کوشید و اگر قرار است تمدن اسلامی تشکیل دهیم ابتدا باید محله‌ها را به سمت محله اسلامی سوق دهیم.

وی بیان داشت: قرارگاه طرح تحول محلات فضا و فرصت‌هایی برای محلات اسلامی فراهم کرده است. در استان هرمزگان مفتخریم که در راستای تشکیل محلات اسلامی بیش از ۶۰۰ قرارگاه طرح تحول محلات تشکیل داده و به مردم خدمت رسانی می کنند.

امیری اضافه کرد: در چهل و یکمین سالگرد تشکیل انقلاب اسلامی، امسال با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین‌» قرارگاه‌های محلات پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم آماده هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به خدمت‌های ارائه شده بسیج با ورود این ویروس اشاره کرد و افزود: بسیج از روز اول پای کار بوده است، در هرمزگان ۸۰ کارگاه تولید ماسک،روزانه 12 هزار ماسک توزیع و کمک‌های مومنانه بالغ بر ۲۴۰ هزار از ابتدای امسال در اختیار افراد آسیب دیده قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در قالب هفته بسیج اجرایی می شود که از روز جمعه ۳۰ آبان اولین روز با نام بسیج معنویت و سلامت شروع و تا ۶ آذر روز بسیج و خدمت مومنانه ادامه خواهد داشت.

امیری با اشاره به اینکه باتوجه به کرونا، برنامه‌ها در قالب فضای مجازی بستر سازی شده بیان داشت: مهم‌ترین اصل برای بسیج سلامتی مردم است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: یکی از برنامه های هفته بسیج راه‌‌اندازی نمایشگاه دستاورد طرح تحول محلات است که به صورت برنامه تلویزیونی هر شب به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه استانی خلیج فارس پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از مدافعان سلامت، تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت در قالب طرح تحول محلات، جشنواره فرهنگی و هنری، پویش نذر خون بسیجیان، جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری، رزمایش فرهنگی و اجتماعی خدمت مومنانه به نیازمندان، آغاز طرح ازدواج آسان با فراهم کردن امکانات و تسهیلات و لوازم ،طرح جهادی کلاس مهربانی و اهدای ۲۰۰ تبلت بین دانش‌آموزان ‌نیازمند، پویش سلیمانی‌ها در هر پایگاه، شب شعر انقلاب با همکاری بسیج هنرمندان، میز خدمت ازجمله برنامه های این هفته می باشد.

امیری در پایان متذکر شد: پروژه های مختلفی افتتاح می‌شود و بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار