به همت خیریه «شمس» و «مرشد» رقم خورد؛

توزیع لوازم‌التحریر و کوله‌پشتی در مدرسه کودکان کار

به همت موسسه خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) و برند «مرشد»، لوازم‌التحریر مورد نیاز برای کودکان کار مشغول به تحصیل در مدرسه‌ای در محله شوش تأمین و توزیع شد.
کد خبر: ۴۲۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 17November 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد نوری‌زاده مدیرعامل خیریه شمس با توضیح اینکه این خیریه سه سال است که اقدام به توزیع ملزومات آموزشی میان دانش آموزان می‌کند، اظهار داشت: سال گذشته خیریه شمس موفق شد با کمک خیرین و نیکوکاران عزیز بیش از ۱۸ هزار بسته نوشت افزار و ملزومات آموزشی برای دانش آموزان جمع آوری و میان محرومان توزیع کند، اما خوشبختانه امسال با حمایت بیشتر خیرین و افراد نیکوکار تا این لحظه توانسته‌ایم مقدمات تهیه ۲۴ هزار بسته نوشت افزار و کتب کمک درسی را برای دانش آموزان مناطق محروم در همه مقاطع تحصیلی آماده کنیم.

محمد نوری زاده افزود: ارزش ریالی کمک‌های امسال بیش از دو میلیارد تومان است و بناست این گروه در قالب اردو‌های جهادی پزشکی یک میلیارد تومان نیز خدمات پزشکی و درمانی به مناطق محروم ارائه کنند.

وی اظهار داشت: باتوجه به فعالیت خیریه شمس در تهران بزرگ طبیعی است اولویت رفع نیاز مناطق و مدارس محروم استان باشد که طی بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدیم مدرسه‌ای در محله شوش که ویژه تحصیل کودکان کار است متأسفانه با کمبود لوازم التحریر مواجه هستند.

این خیر و فعال فرهنگی با اشاره به مشارکت برند مرشد در تکمیل بسته‌های اهدایی تصریح کرد: اگرچه در خیریه و گروه جهادی شمس به همت خیرین برای تأمین بسته‌های لوازم التحریر مشکلی نداشتیم، اما برای تهیه و تکمیل خرید کوله پشتی‌ها از دوستان فعال برند مرشد کمک گرفتیم.

مدیرعامل خیریه شمس با بیان اینکه متأسفانه شرایط اقتصادی خانواده‌ها مطلوب نیست، اما بیشترین ضربه به قشر محروم و نیازمند وارد می‌شود، گفت: وقت آن رسیده که اشخاص حقیقی مانند آقای مجید صادقی مالک برند مرشد که فعالیت‌های اقتصادی دارند و می‌توانند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به عرصه فعالیت‌های خیر ورود کنند بخشی از کمبود‌ها را جبران نمایند.

محمد نوری‌زاده با بیان اینکه توزیع بسته لوازم التحریر در مناطق محروم و کم برخوردار کشور همچنان ادامه دارد، افزود: بسته‌های لوازم التحریر امسال هم مانند سنوات گذشته براساس نیاز‌های هر رده سنی تهیه شده است، این بسته‌ها قرار است توسط معتمدین این گروه جهادی در استان‌ها میان دانش آموزان توزیع شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار