نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد؛

ضرورت حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم انقلاب

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ما هستند و باید برای آیندگان حفظ شوند، به‌خصوص امروز که مسئله گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است، لزوم حفظ و انتقال فرهنگ و معنویات در این گام دوم بیش از پیش مشخص شده است.
کد خبر: ۴۲۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 17November 2020

ضرورت حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم انقلاببه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به حجم بالای معوقات ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: این مطالبات بیش هشت هزار میلیارد تومان بود که خوشبختانه بخش عمده آن با تأکید رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه و بودجه و از همه مهم‌تر، عنایت خود شهدا پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت این مطالبات آرامشی نسبی را ایجاد کرد که توانستیم با خیالی آسوده‌تر به موضوعات فرهنگی بپردازیم.

همچنین، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نیز در این دیدار اظهار داشت: رسیدگی به مسائل معیشتی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از اقدامات مهمی است که باید با تدابیر حکیمانه به آن رسیدگی شود؛ اما مسئله مهم‌تر، موضوعات معنوی این عزیزان است. خانواده‌های معظم شهدا میراث‌دار شهدا و در مسیر پاسداری از اسلام و انقلاب از همه پیشتازتر هستند.

وی افزود: کار‌های خوبی در زمینه بزرگداشت شهدا انجام شده است؛ اما باید کار‌های بیشتر و تأثیرگذاری در این زمینه انجام شود. در اجرای اقدامات فرهنگی باید بازدهی و اثر آن را مد نظر داشته باشیم. خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ما هستند و باید برای آیندگان حفظ شوند، به‌خصوص امروز که مسئله گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است، لزوم حفظ و انتقال فرهنگ و معنویات در این گام دوم بیش از پیش مشخص شده است.

خاطرنشان می‌شود؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از این دیدار، با حضور در منازل خانواده معظم شهید مدافع حرم «عبدالله خسروی»، جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم «حسین رحیمیان» و جانباز ۵۵ درصد و آزاده سرافراز حجت‌الاسلام «حسین عسگری» از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کرد.

همچنین، امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین برای ساخت دو هزار واحد مسکونی و هزار شغل برای ایثارگران استان مرکزی، از دیگر برنامه‌های سفر «سعید اوحدی» به این استان بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها