عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

اطاعت از فرماندهی برترین ویژگی رزمندگان دفاع مقدس/ شکست حصر سوسنگرد نقطه عطفی راهبردی در تحول جنگ تحمیلی است

جمیری گفت: اطاعت از فرماندهی از برترین ویژگی‌ها و آشناترین شاخصه‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۲۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 17November 2020

اطاعت از فرماندهی برترین ویژگی رزمندگان دفاع مقدس/ شکست حصر سوسنگرد نقطه عطفی راهبردی در تحول جنگ تحمیلی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عبدالکریم جمیری عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگویی با یادآوری سالگرد شکست حصر سوسنگرد یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور تجاوز رژیم بعث عراق برای اشغال سه روزه ایران و مقاومت و ایستادگی هشت ساله مردم با ایمان ایران اسلامی است.

وی افزود: عملیات آزادسازی سوسنگرد با تکیه بر مقاومت، ایثار و ازخودگذشتی رزمندگان اسلام به پیروزی رسید؛ عملیاتی که نقطه عطفی راهبردی و جدی در فراهم‌سازی زمینه‌های تحول در وضعیت جنگ بود و باعث پیشبرد و دستیابی به پیروزی‌های سرنوشت‌ساز در دفاع مقدس شد.

جمیری با بیان اینکه موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام در شکستن محاصره سوسنگرد باعث شد تا سرنوشت بعدی نبردهای این منطقه تغییر کند، ادامه داد: مردم ایران اسلامی نشان دادند با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی می‌کنند و میراث انقلاب ما معنویتی بود که در دوران دفاع مقدس جامعه را فرا گرفت.

جمیری با بیان اینکه اطاعت از فرماندهی از برترین ویژگی ها و آشناترین شاخصه های رزمندگان اسلام است، مطرح کرد: از بارزترین جلوه های رهبری و نقش معنوی حضرت امام خمینی (ره) و تأثیر شگرف آن بر روحیه ملت و رزمندگان اسلام، هدایت و رهبری ایشان در هشت سال حماسه دفاع مقدس است.

نماینده بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دوران دفاع مقدس را تجربه‌ای گرانسنگ برای نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس و شرایط خاص اقتصادی مردم به خوبی آن شرایط را مدیریت کردند و شرایط فعلی که در آن به سر می بریم سخت‌تر از آن دوران نیست.

عضومجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه توجه به فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است،مطرح کرد:جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه مسولان کشور وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

جمهوری اسلامی به الگوی ایستادگی در جهان تبدیل شده است

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به الگو و مدل ایستادگی در جهان تبدیل شده است، ادامه داد: مقاومت مردم ایران آمریکایی‌ها را نگران کرده و تمام اقدامات آنها از به وجود آوردن داعش تا معامله قرن، گرفتن این روحیه مقاومت از ایران است.

وی با بیان اینکه پیام دفاع مقدس این است که باید خود را قوی کنیم چرا که هرجا از موضع قدرت حرف زده و ایستاده‌ایم دشمن مجبور به عقب نشینی شده است،اظهار کرد: باید با الگوگیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس برای رونق بخشی به تولید تلاش و کوشش کنیم و همه باید در این زمینه وارد میدان شوند.

عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امروز عامل مسأله ساز در منطقه صهیونیست ها و آمریکایی ها هستند، تصریح کرد: آمریکا و برخی همپیمانان آنها تسلط خود بر منطقه را برای چپاول اموال امت های اسلامی ایجاد کردند.آمریکایی ها باید بدانند که خود را نمی توانند با فریبکاری پشت اهداف فرعی پنهان کنند، زیرا ملت های منطقه بیدارند و رفتارهای مزورانه را می شناسند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها