فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛

طرح‌های ۱۲گانه «نزاجا» برای تأمین امنیت مرز‌ها

امیر سرتیپ حیدری گفت: اولویت مهم ما حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزهاست و ما مراقبت از مرز را در قالب طرح‌های ۱۲گانه برای فرماندهان و تمامی کارکنان ترسیم کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۲۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ - 17November 2020

حفظ و مراقبت از مرز‌ها اولویت مهم نیروی زمینی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از مناطق مرزی قصر شیرین و در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب با بیان اینکه فرماندهی در نیروی زمینی محوری ارتش بر سه اصل مهم و راهبردی استوار است، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین اصول، ولایتمداری است که تمام برنامه‌ها در نزاجا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی اصل عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را از اصول دیگر این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان، عمل به این سه اصل و اجرای طرح‌های ۲۸گانه «لبیک» است و ما در طرح‌های لبیک از زمان تولد یک فرزند تا ازدواج او برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کرده‌ایم.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: مأموریت ما امنیتی، دفاعی است و قسمت پررنگ‌تر مأموریت ما بحث امنیتی است؛ یعنی امنیت کشور را در مقابل دشمن و اشرار تأمین کنیم. مأموریت ما بسیار مقدس است؛ چرا که دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ ما را نشانه گرفته است و ما باید در مقابل این تهدیدات بایستیم و پاسخگو باشیم.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنانش به حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرز‌ها اشاره و تصریح کرد: اولویت مهم ما حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزهاست و ما مراقبت از مرز را در قالب طرح‌های ۱۲گانه برای فرماندهان و تمامی کارکنان ترسیم کرده‌ایم و همگی موظف هستیم در چارچوب آیین‌نامه مراقبت از مرز‌ها گام برداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: تا زمانی که نیرو‌های مسلح در مرز‌ها استقرار دارند، مردم در امنیت کامل به سر خواهند برد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها