سردار محمد زهرایی:

محرومیت‌زدایی مهمترین ماموریت بسیج سازندگی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج و سپاه خدمت مومنانه را از رسالت به مأموریتی برای محرومیت‌زدایی، مردمی کردن اقتصاد و گروه‌های جهادی تبدیل کرده اند.
کد خبر: ۴۲۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 17November 2020

محرومیت زدایی مهمترین ماموریت بسیج سازندگی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمد زهرایی» امروز (سه‌شنبه) در جمع نیروی‌های سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با بیان اینکه جنگ امروز ما با نظام سلطه، جنگی تمدنی است، اظهار داشت: حکومت اسلامی و نظام مقدس به رهبری امام راحل بازی نظام سلطه را بر هم زد و با گذشت هزار و ۴۰۰ سال از اسلام حضرت امام توانستند فقه سیاسی را که تا پیش از این ظهور و بروزی نداشت را در جمهوری اسلامی ایران اجرایی کنند و فرمودند سیاست ما عین دیانت ماست.

وی با بیان اینکه امام راحل برای دنیا ترسیم کرد که اسلام مکتبی سیاسی است و باید مانند زمان پیامبر اکرم (ص) تشکیل حکومت دهد گفت: پارادایمی که امام خمینی (ره) ایجاد کرد این بود که ما خدمتگزار مردم هستیم و برای مقابله با ظلم در هر نقطه‌ای که در این عالم باشد تلاش کرد.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه برخی در داخل کشور دچار خطای محاسباتی هستند که دم از مذاکره می‌زنند گفت: امروز میز مذاکره‌ای در کار نیست و امروز میدان جنگ است و در این جنگ بایدن با پنبه سر می‌برد و دیوانه‌ای مانند ترامپ آشکارا دشمنی می‌کند؛ نظام سلطه گاهی با جنگ نظامی، گاهی در قالب تهاجم فرهنگی و امروز نیز به جنگ تمام عیار اقتصادی مبادرت کرده است.

وی افزود: در جنگ اقتصادی مدیرانی با نگاه‌های لیبرالی و سرمایه داری معتقد هستند با مردم نمی‌تواند این جنگ را پیش برد، ولی بسیج می‌گوید فقط مردم می‌توانند این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بسیج را حنجره مردم و ما نماینده آن‌ها هستیم تا فریادشان را به گوش مسئولان برسانیم گفت: زمانی کار جهادی و محرومیت زدایی در کشور کاری حاشیه‌ای بود و ما کمک کننده و حامی آن بودیم.

وی با بیان اینکه امروز محرومیت زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت تبدیل شده است، افزود: بسیج و سپاه خدمت مومنانه و محرومیت زدایی را از رسالت به مأموریت تبدیل کرده‌اند و به تبیین راهبرد‌ها و مأموریت‌های پیش روی سازمان بسیج سازندگی درباره محرومیت زدایی، مردمی کردن اقتصاد و گروه‌های جهادی پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار