فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع):

بسیج و سپاه پیشتاز خدمت‌رسانی به نیازمندان/ رزمایش کمک‌های مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شده است

سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» گفت: بسیج و سپاه پیشتاز خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه هستند و با رزمایش کمک‌های مومنانه که به یک فرهنگ تبدیل شده، نیاز خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تا حدودی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 17November 2020

رزمایش کمک‌های مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شده است/ بسیج و سپاه پیشتاز خدمت‌رسانی به نیازمندانبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی فرمانده سپاه استان قم امروز در حاشیه برگزاری رزمایش توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی اظهار داشت: این چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه است و در بین مراحلی که به نمایش درآمده کمک‌های بسیار بیشتری نیز توسط خود مردم در محلات انجام‌شده است.

وی افزود: بسیج و سپاه پیشتاز خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه هستند و با کمک‌های مؤمنانه بخشی از مشکلات افرادی که به‌واسطه کرونا با مشکلات معیشتی روبرو شده‌اند برطرف می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۰ هزار بسته معیشتی که برای هر بسته ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است، از امروز به مدت دو هفته توزیع می‌شود.

سردار شاه‌چراغی گفت: سبد کالایی که امروز در مصلای قدس به نمایش درآمد ۵۰ درصد آن توسط مردم تهیه و برخی از این بسته‌ها توسط مردمی که ساکن محله‌های کمتر برخوردار هستند و ۵۰ درصد دیگر نیز به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و فرمانده کل سپاه تهیه‌شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا افراد نیازمند شناسایی و محله‌ها دسته بندی شد و مجموعه کل استان قم به حدود ۱۱۷ محله تقسیم شده است و کمک‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: امروز به واسطه سالروز شهادت شهید زین الدین و به عدد شهدای استان قم شش هزار و ۹۰ بسته معیشتی به نمایش در آمده، اما ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده که تا ۱۵ روز آینده توزیع خواهد شد.
 
شاهچراغی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه تبدیل به یک فرهنگ شده است که بیانگر ویژگی‌ها و خصایل انسانی و خوب مردم استان قم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار