انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ستاد مبارزه با موادمخدر و جمعیت هلال احمر، با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اجرایی برای پیشگیری اولیه از اعتیاد در کشور امضا شد.
کد خبر: ۴۲۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 17November 2020

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و «کریم همتی» رئیس جمعیت هلال احمر، با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اجرایی برای پیشگیری اولیه از اعتیاد در کشور به مدت دو سال، امضا شد.

همکاری در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد در اردوها، همایش‌ها و جشنواره‌های تخصصی ملی و منطقه‌ای، همکاری برای افزایش آگاهی عمومی با بهره‌گیری حداکثری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در پیشگیری اولیه از اعتیاد، مشارکت در اجرای طرح یاریگران زندگی با گسترش فعالیت‌های داوطلبانه مرتبط با سلامت روان و پیشگیری از اعتیاد و همکاری در برگزاری رویداد‌های کمک نوآور (استارت‌آپ) با محوریت پیشگیری از اعتیاد از اهم مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین پیش از این، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی در سال ۹۳ با هدف استفاده کارآمد از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جمعیت هلال‌احمر در راستای تحقق سیاست‌های اجتماعی شدن امر مبارزه با موادمخدر و روان‌گردان‌ها از طریق اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی و... امضا شده بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار