یادواره سردار شهید مهدی زین الدین در قم برگزار شد

یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۶ هزار شهید استان قم امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 17November 2020

یادواره سردار شهید مهدی زین الدین در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و شش هزار شهید استان قم امشب همزمان با سی و ششمین سالگرد شهادت مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و برادر بزرگوارش مجید، در حسینیه امام خامنه‌ای و مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی سیمای نور قم برگزار شد، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در سخنانی، اظهار داشت: امروز قامت ایمان خالصانه هزاران شهید مهدی زین الدین در ملت سرافراز ایران و فراتر از آن و بخصوص در تلاش گروه‌های جهادی مشهود است.

وی افزود: انتظار شهدا از همه ما این است که پا در رکاب ولایت به جامعه و نظام اسلامی خدمت کنیم.

در ادامه مراسم، سردار حاج احمد فتوحی از فرماندهان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و از نیرو‌های شهید زین الدین، با قرائت دستنوشته‌هایی از این شهید بزرگوار، ویژگی‌هایی از جمله وسعت همت و دید بلند و بصیرت عمیق شهید زین الدین را یادآور شد.

همچنین ابوالقاسم عمو حسینی بیسیم چی شهید مهدی زین الدین نیز ویژگی‌هایی از این سردار شهید را در قالب بیان خاطرات بیان نمود.

شعر خوانی محمد جواد شرافت و پخش کلیپ و نماهنگ بخش‌های دیگری از مراسم فوق بود که با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نیرو‌های مسلح، خانواده معظم شهدا، همرزمان شهیدان و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار