شهید حسین مراد خزایی: عزت ما در گرو پیروزی در جنگ است

شهید حسین مراد خزایی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت ایران عزت و شرف ما در گرو این جنگ بوده پس باید مقاومت کنیم و صدامیان را از بین ببریم.
کد خبر: ۴۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ - 18November 2020

شهید حسین مراد خزایی: عزت ما در گرو پیروزی در جنگ استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین مراد خزایی:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اسم الله که پاسدار حرمت خون شهیدان است. من واجب دانستم در این امر انسانى قیام کنم و به کمک رزمندگان اسلام بروم.

اکنون که چهار سال است از جنگ تحمیلى عراق بر ملت ستم دیده ایران می‌گذرد و هر روز مردم مظلوم ایران زیر بمب و آتش صدامیان شهید می‌شوند و من دیگر تاب و تحمل نداشتم پس به جبهه آمدم تا با ریختن خونم کاری برای کشورم کرده باشم و قلب بیقرارم آرام بگیرد.

ما رزمندگان اینجا هستیم که از اسلام عزیزمان دفاع کنیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم و جان دادن آرزوی ماست. جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است.

اکنون جهاد بزرگترین کاری است که همه ما می‌توانیم انجام دهیم ان‌شاءالله که مورد قبول خدا قرار بگیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها