مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میانه؛

کمک‌های مومنانه، هموار ساختن مسیر نیل به معنویت و اخلاق در جامعه است

حجت‌الاسلام «مهدی‌نیا» گفت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی است و مادی‌گرایی در فرهنگ آن جایگاهی ندارد و کمک‌های مومنانه مسیر نیل به معنویت و اخلاق را در جامعه هموار می‌سازد.
کد خبر: ۴۲۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ - 18November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «روح‌الله مهدی‌نیا» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میانه در آیین توزیع 100 بسته معیشتی، با بیان اینکه نتیجه اجرای چندین مرحله از طرح کمک‌های مومنانه با توزیع بسته‌های های غذایی و بهداشتی، افزایش استقامت اقشار کم درآمد و بازتاب ماهیت مردمی و انسان دوستانه انقلاب اسلامی در جهان است، اظهار داشت: ملت ایران در مقطع و شرایط یک آزمون حساس واقع شده و با عبور از این مقطع با صبر و استقامت، بزودی شاهد اتفاقات بسیار مبارکی در کشور خواهیم بود.

مهدی نیا با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) برای نجات بشر و رساندن آنان به خیر و سعادت، بسیار حریص بوده اند، خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان را سنتی از سنن آنحضرت دانست و گفت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی است و مادی‌گرایی در فرهنگ آن جایگاهی ندارد و این کمک‌های مومنانه مسیر نیل به معنویت و اخلاق را در جامعه هموار می سازد.

وی با تاکید بر اینکه انسان تنها با اتصال به خدا می تواند در برابر مشکلات استقامت کرده و آنها را از بین ببرد، تصریح کرد: کرنش در برابر مستکبران، نتیجه نهایی مادیگرایی است اما نتیجه معنویت گرایی و خداجویی، استقلال و تسلیم نشدن در برابر زورگویان به مدد الهی است.

حجت الاسلام مهدی‌نیا در پایان با بیان اینکه امروز کلید حل تمامی مشکلات کشور تکیه بر توان داخلی است، خاطرنشان ساخت: امروز مردم ما با مشکلات فراوانی از جمله گرانی و بیماری درگیرند اما مذاکره با دشمن هیچگاه نمی‌تواند چاره حل این مشکلات باشد بلکه مقاومت و تکیه بر توان داخلی، دشمن را زمین‌گیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار