مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کردستان عنوان کرد؛

اجرای رزمایش کمک مومنانه با محوریت آزادسازی زندانیان نیازمند در کردستان

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کردستان گفت: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تراکم جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌ها، امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین بتوانیم در این راستا گام‌هایی برداریم و تعدادی از زندانیان را به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانیم.
کد خبر: ۴۲۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 18November 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، جعفر مددی در نشست هم‌اندیشی سازمان بسیج حقوقدانان و اعضای ستاد دیه استان کردستان که با موضوع آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر تراکم جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌ها، امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین بتوانیم در این راستا گام‌هایی برداریم و تعدادی از زندانیان را به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی گفت: مرحله سوم ‌طرح کمک مومنانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ابلاغ شده که در این مرحله با رویکرد جدید آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کردستان ادامه داد: در گذشته مردم خیر استان در زمینه آزادسازی زندانیان قدم‌های بزرگی برداشته‌اند و امیدواریم ما نیز بتوانیم با اجرای این طرح، مشارکتی در این کار خیر داشته باشیم.

ورود 20 حقوقدان به مشاوره رایگان زندانیان نیازمند

مددی یادآور شد: در حال حاضر 20 نفر از بهترین حقوقدانان استان عضو این سازمان هستند تا بتوانند به زندانیانی که نیازمند هستند، مشاوره‌های حقوقی رایگان را ارائه دهند که این کار می‌تواند در آزادسازی تعدادی از این زندانیان با حل مشکلات حقوقی تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: همچنین در دیگر حوزه‌ها نیز ورود کرده و سعی می‌کنیم در بازگشت مجدد به جامعه،کارآفرینی و ایجاد شغل به زندانیان کمک‌های لازم را انجام دهیم و زندانیان نیازمند نیز مورد حمایت این سازمان قرار می‌گیرند تا شاهد مشکلی برای خانواده این زندانیان نباشیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کردستان گفت: بسیج مداحان و موکب‌ها نیز ظرفیت بسیار بالایی دارند تا بتوانیم با استفاده از خیران این حوزه در موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار