به مناسبت هفته کتاب انجام گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و با هدف افزایش همکاری‌ها تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی امضا شد.
کد خبر: ۴۲۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 18November 2020

امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل حفظ آثار و کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امروز به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و با افزایش همکاری‌ها و توسعه و ترویج مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس تفاهم‌نامه فی مابین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اداره کل کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی منعقد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتاب اظهار داشت: کتاب یکی از اسناد مهم در ثبت تاریخ و رساندن آگاهی به مردم است از این رو این اداره‌کل نیز برای انتقال سیره و روش شهدا و حفظ میراث دفاع مقدس اقدام به تهیه، تدوین و چاپ کتاب می‌کند.

سرهنگ جلیل وحیدی افزود: برای افزایش همکاری‌های بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و امور کتابخانه‌های استان محورهای زیادی وجود دارد که نیازمند هم‌اندیشی و تقویت ارتباطات و تعاملات است.

وی ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه مذکور نیز گامی مثبت برای افزایش همکاری‌ها بوده و امید است این همکاری به انتقال هر چه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس و سوق دادن جوانان به مطالعه چنین کتاب‌هایی مثمرثمر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی بهتر از کتابخانه جامع دفاع مقدس تصریح کرد: این کتابخانه گنجینه باارزشی از کتاب‌های مربوط به دفاع مقدس، مقاومت، ایثار و شهادت است که با معرفی هر چه بیشتر آن استقبال از این کتاب‌ها افزایش خواهد یافت.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای افزایش همکاری‌ها خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها برای رونق بخشیدن به مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی مانند برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار