سخنگوی جنبش حماس:

تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه رویکرد قلدرمآبانه آنها را نشان داد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت شدید تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به سوریه، اعلام کرد: این تجاوز جدید بار دیگر رویکرد قلدرمآبانه صهیونیست‌ها را نشان داد.
کد خبر: ۴۲۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 18November 2020

تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه رویکرد قلدرمآبانه آنها را نشان دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه به اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن سوریه واکنش نشان داد و آن را به‌شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به سوریه نشان‌دهنده رویکرد قلدرمآبانه رژیم صهیونیستی در سراسر منطقه است؛ صهیونیست‌ها با حمایت ایالات متحده آمریکا چنین کار‌هایی را انجام می‌دهند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به لزوم مواجهه و رویارویی فراگیر با تل آویو، تأکید کرد که همگان در منطقه باید برای مقابله با صهیونیست‌ها بسیج شوند و زمینه‌های اخراج آن‌ها از تمامی کشور‌ها را فراهم آورند.

رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز سوریه را هدف تجاوز نظامی قرار داد؛ پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد با حمله هوایی رژیم صهیونیستی مقابله کند؛ خبرگزاری سانا گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز دمشق را خنثی کند؛ یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی یک حمله هوایی از سمت بلندی‌های اشغالی جولان سوریه انجام داد که با واکنش سریع و به موقع پدافند ارتش رو به رو شد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار