فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

تأسی کارکنان یگان ویژه ناجا به سیره شهدا

سردار کرمی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید به‌عنوان پیام شهدا همواره سرلوحه کار پلیس باشد، گفت: روند انجام مأموریت‌های یگان ویژه برگرفته از سیره شهداست.
کد خبر: ۴۲۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ - 18November 2020

روحیه جهادی و انقلابی به عنوان پیام شهدا، سرلوحه کار پلیس ویژه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در مراسم اولین سالگرد شهادت سرگرد شهید «رضا صیادی» در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه اظهار داشت: مجلس گرامیداشت یاد شهید با مجالس ترحیم متفاوت است، به نحوی که هر فردی در این‌گونه مراسمات سعی در احیای روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری و همچنین ذخیره توشه برای خود دارد تا بتواند رهرو راه آن شهید عزیز باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح «سفیر شهید» و ثمرات آن در یگان‌های ویژه ناجا، بیان کرد: در انجام این طرح معنوی، هر یک از کارکنان یگان‌های ویژه به‌عنوان سفیر یک شهید، با تحقیق و مطالعه در مورد روش و سیره زندگی یکی از شهدا و الگو قراردادن خصوصیات اخلاقی و اعتقادی ایشان، خود را نماینده اهداف و آرمان‌های شهدا قرار می‌دهد و در مرحله بعدی سعی در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در سطح جامعه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید به عنوان پیام شهدا همواره سرلوحه کار ما باشد، تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه همواره در طرح‌های جهادی، عملیات‌های مردم‌یاری، کمک مومنانه و... به‌صورت داوطلبانه و با شور و اشتیاق مثال‌زدنی شرکت دارند و هر جایی نیاز به مساعدت و همیاری باشد، پلیس ویژه در صحنه حاضر است.

سردار کرمی با تأکید بر رأفت توأم با اقتدار در مأموریت‌ها، بیان کرد: عطوفت و مهربانی از مشخصه‌های بارز پلیس اسلامی است و آنچه پلیس ایران را از سایر کشور‌های جهان متمایز می‌کند، سعه صدر، اخلاق‌مداری و رأفت اسلامی است و این روحیه را باید حفظ و در ارتقای آن کوشا باشیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان خاطرنشان کرد: روند انجام مأموریت‌های یگان ویژه برگرفته از سیره شهداست و کارکنان پلیس ویژه با روحیه جهادی و ایثارگری بار‌ها در مأموریت‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پیرو راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت و دشمن‌شناسی، هرگونه تهدید و توطئه از سوی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 200

پربیننده ها
آخرین اخبار