جانشین سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد؛

افتتاح 639 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در استان بوشهر

سرهنگ «عبدالرضا دشتی» با اشاره به افتتاح 639 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج گفت: این پروژه‌ها به ارزش 33 میلیارد تومان در تمام نقاط استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ - 18November 2020

افتتاح ۶۳۹پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در استان بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالرضا دشتی» امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت هفته بسیج، جایگاه و ویژگی‌های این نهاد مردمی را تشریح کرد و اظهار داشت: بسیج مختص دین و یا مذهب خاصی نیست بلکه این نهاد مردمی در همه ادیان و مذاهب الهی شکل گرفته و در جوامع مختلف تشکیل شده است.

وی، از برگزاری هزار و 550 برنامه ویژه هفته بسیج استان بوشهر خبر داد و گفت: برنامه هفته بسیج در استان بوشهر 30 آبان با قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر «بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین» را شعار امسال هفته بسیج دانست و تصریح کرد: در این هفته برنامه‌ها به صورت غیرحضوری و بیشتر در فضای مجازی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

سرهنگ دشتی، افتتاح طرح‌های عمرانی، رونمایی از سرودهای مقاومت و نماهنگ حاج قاسم سلیمانی را از جمله برنامه هفته بسیج دانست و افزود: در این هفته عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس در بوشهر آغاز می‌شود.

وی، با بیان اینکه تاکنون 86 میلیارد و 161 میلیون تومان بسته معیشتی میان نیازمندان استان بوشهر توسط سپاه توزیع شده است خاطرنشان کرد: در هفته بسیج 12 هزار بسته معیشتی به ارزش شش میلیارد تومان میان نیازمندان توسط بسیجیان توزیع می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، از افتتاح 639 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به ارزش 33 میلیارد تومان در تمام نقاط استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود.

سرهنگ دشتی، از فعال شدن قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه و طرح 17 ربیع با هدف کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح شامل تیم‌های 15 نفره با همکاری دیگر دستگاه‌ها فعال می‌شود که ضمن همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان و پرستاری در رسیدگی به بیماران کرونایی، در راستای مقابله با گرانفروشی فعالیت می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با بیان اینکه سازماندهی بسیجیان به صورت غیرحضوری در 5 آذر انجام می‌شود خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت‏‌ها سازماندهی بسیجیان به صورت غیرحضوری است که برای بسیجیان بوشهری سامانه پیامکی98660000054 در نظر گرفته شده است که بسیجیان با ارسال عدد 18 به این سامانه آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ها اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار