مسئول معاونت هنری سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

برگزاری اختتامیه مسابقه نقاشی پرتره شهدای استان بوشهر در هفته بسیج

سروان «مهدی عالی‌زاده» با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی درصدد القا ایجاد نارضایتی در جامعه هستند گفت: اختتامیه مسابقه نقاشی پرتره شهدای استان بوشهر از جمله برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج است.
کد خبر: ۴۲۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 18November 2020

برگزاری اختتامیه مسابقه نقاشی پرتره شهدای استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سروان «مهدی عالی‌زاده» مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر با گرامی‌داشت این هفته با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: امسال متفاوت‌ترین گرامیداشت هفته بسیج را نسبت به سال‌های گذشته داریم به این صورت که بیشتر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در سال‌های گذشته به صورت تجمعی برگزار می‌شد که امسال به سبب شیوع ویروس کرونا در جامعه، امکان برگزاری این تجمعات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی درصدد القا ایجاد نارضایتی در جامعه هستند گفت: به همین سبب عنوان شعار هفته بسیج امسال «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» است که از جمعه 30 آبان آغاز می‌شود و تا 6 آذر ادامه دارد.

عالی زاده از برگزاری بیش از  1200 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در سراسر استان خبرداد و بیان کرد: پخش زنده دعای ندبه از حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر در روز جمعه، نخستین برنامه اجرایی هفته بسیج امسال است.

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر رونمایی از سرود، نمایش و فیلم با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اختتامیه مسابقه نقاشی پرتره شهدای استان بوشهر و برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر را از جمله برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج دانست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر هم در این نشست، رویکرد اصلی برنامه‌های سپاه و بسیج در شرایط کنونی را در عرصه‌های محرومیت‌زدایی دانست و تاکید کرد: این موضوع سبب شده است تا اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا به سمت این حوزه مهم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار