به یاد رفقای شهیدمان درخت بکاریم

حماسه‌آفرینان ادوات لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) به یاد حماسه‌آفرینی‌ها و سلحشوری‌های شهدای دوران دفاع مقدس خصوصاً همرزمان شهید خود، درختی را به یاد آن‌ها در طبیعت می‌کارند.
کد خبر: ۴۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 08March 2015

به یاد رفقای شهیدمان درخت بکاریم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دریادلان ادوات لشکر ۱۰حضرت سیدالشهدا (علیه السلام)، رزمندگان تیپ نینوا، اعضاء هیئت رزمندگان راهیان نینوا به منظور تأسی از رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنهای (مدظله العالی) پیرامون اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز و ایجاد نشاط بیشتر در کشور در این عرصه هم نقشآفرینی میکنند.

به موجب این هدف، هر نفر یک درخت را به یاد یکی از شهدای والامقام این مرز و بوم خاصه شهدای ادوات خواهد کاشت؛ این مهم به منصه ظهور خواهد رسید تا همواره به یاد داشته باشیم که سربلندی و عزت کشور عزیزمان ایران مرهون خونهایی است که شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اهداء کردند.

براساس این گزارش، به یاد آن عزیزان درختی کاشته تا نشان دهیم که راه آنان را ادامه داده و به فکر آبادی این سرزمین و تحقق اهداف عالی آن بزرگواران هستیم. لذا از کلیه اعضاء هیأت رزمندگان نینوا تقاضا میکنیم که به یاد شهدای این تیپ یک درخت به یادگار بکارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها