پیام نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت فرامرز رضوی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی شهادت مجاهد عرصه بصیرت و روشنگری سرهنگ پاسدار فرامرز رضوی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ - 18November 2020

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت دکتر فرامرز رضویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین  عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی شهادت مجاهد عرصه بصیرت و روشنگری سرهنگ پاسدار فرامرز رضوی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصديقين

«خانواده‌های شهیدان و ایثاگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت، ‌فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند.»
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

خانواده محترم و معزز شهید والامقام پاسدار دکتر فرامرز رضوی

سلام علیکم

شهادت جانباز هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی (ره) از هادیان سیاسی ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

آن جانباز فرهیخته حیات کوتاه اما پربرکت خویش را وقف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و با حضور در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی نقش به سزایی ایفا نمود و سرانجام در حین مأموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به دیدار معبود شتافت.

آن بزرگوار انسانی وارسته، خوش‌خلق و پاسدار حریم ولایت با دلسوزی و مجاهدت بی‌وقفه، صیانت و پاسداری از ارزش‌ها را وظیفه خود می‌دانست و سرانجام با دلی آکنده از عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) و جلب مغفرت خداوند جان به جان آفرین تسلیم و در جوار رحمت حق آرمید.

اینجانب ضمن اظهار همدردی، شهادت این بنده مخلص خداوند را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم و همه دوستان و همرزمان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن فقید سعید غفران و رضوان الهی و محشورشدن با سرور و سالار شهیدان و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

عبدالله حاجی‌صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها