فرمانده سپاه مراغه خبر داد؛

برگزاری 50 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج

سرهنگ «رشیدی» از برگزاری 50 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی با محوریت خدمات‌رسانی همزمان با هفته بسیج در شهرستان مراغه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 19November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «سعید رشیدی» درخصوص برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج امسال، 50 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی با محوریت خدمات‌رسانی در شهرستان مراغه اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» توسط بسیجیان در نقاط مختاف شهری و روستایی از روز 29 آبان تا پنجم آذر به اجرا در خواهد آمد.

رشیدی تصریح کرد: با توجه به موج جدید شیوع کرونا، به همت حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، این شهرستان به مرکز امداد و سلامت تبدیل شده و مراکز پرتردد شهری و روستایی توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان ضدعفونی می‌شود.

فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: در این راستا، ویزیت و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی رایگان در بین شهروندان بی‌بضاعت توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی این شهرستان در هفته بسیج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های هفته بسیج امسال با رویکرد محرومیت زدایی از مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار برگزار می‌شود، گفت: بسیج و سپاه همواره در عرصه‌های مختلف در کنار و برای مردم بوده و در این روزهای کرونایی نیز برای مبارزه با این ویروس و خدمت رسانی به مردم تلاش و همت می کند.

سرهنگ رشیدی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت از آسیب دیدگان از کرونا، افزود: بسیج در تامین بسته‌های معیشتی برای بهره مندی اقشار نیازمند در این شهرستان گام های موثری برداشته و این امر تا نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در پنجم آذرماه و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویزیت رایگان بیماران در کلینیک شبانه روزی سپاه شهرستان انجام می شود.

رشیدی ادامه داد: تامین و جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان بوده که با مشارکت بسیج محلات و مساجد انجام می شود.

وی اضافه کرد: رزمایش تاکتیکی و رژه موتوری بسیجیان در این شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بوده که در کنار آن تلاش می‌شود ضدعفونی معابر پرتردد در این شهرستان نیز انجام شود.

فرمانده سپاه مراغه در پایان از اجرای گشت‌های محله محور بسیجیان با عنوان «گشت‌های محله محور رضویون» خبر داد و گفت: این گشت‌ها به منظور تامین امنیت محله محور با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان اجرا می شود.

انتخای پیام/

نظر شما
پربیننده ها