هفته بسیج یادآور فداکاری بهترین فرزندان انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 19November 2020

هفته بسیج یادآور فداکاری بهترین فرزندان انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

هفته بسیج یادآور فداکاری ها و رشادتهای بهترین فرزندان انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس است که حضور این غیور مردان در لحظه لحظه مبارزه حکایت از عملکرد سراپا افتخار آنان دارد و دشمن زبون را با تمامی تجهیزات عظیم نظامی تنها با نیروی ایمان وامکانانت اندک نظامی از مرزهای میهن اسلامی عقب راندند.

 شعار محوری برای امسال «بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین» است و در واقع همه ما بسیج را به عنوان خادم ملت ایران می شناسیم و همه مردم می‌دانند که بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و هر کجا به بسیج نیاز بوده چه در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و در مباحث فرهنگی و موضوعات خدمت رسانی و آسیب‌های اجتماعی و امنیت مردم و محله محور و مبارزه با نا آرامی ها و دفاع از هر جا نیاز بوده به عنوان یک ظرفیت مردمی پای کار بوده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان جان برکف، اعلام می‌کند در سایه رهبری و فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) تا پای جان بر سر آرمان‌های امام و رهبری، ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار