دیدار رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهید مدافع حرم «محمود رادمهر»

حجت‌الاسلام «سید احمد مرتضوی مقدم» با خانواده شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در ساری دیدار کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 19November 2020

دیدار رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهید مدافع حرم «محمود رادمهر»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید احمد مرتضوی مقدم» رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در ساری، ضمن ارج نهادن به مقام والای شهادت، اظهار داشت: اگر رشادت‌طلبی، ایثار، ازخودگذشتگی‌ها و جان‌نثاری‌های شهدا نبود، هم‌اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهدا کرده‌اند، با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی شهادت را سعادتی برای شهدا وخانواده‌های آنان دانست و گفت: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» نیز در این دیدار، با قدردانی از حضور رئیس دیوان عالی کشور و رئیس دستگاه قضائی استان مازندران، به بیان ویزگی‌های اخلاقی فرزند شهید خود پرداخت.

خاطرنشان می‌شود، رییس دیوان عالی کشور در سفر خود به استان مازندران، با آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها