امیر سرتیپ نوذر نعمتی:

تحرکات تروریست ها را رصد می‌کنیم / اجازه هیچ اقدامی علیه منافع ملی کشورمان را نمی دهیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تحرکات گروه‌های تروریستی را با دقت رصد می‌کنیم، گفت: اجازه هیچ اقدامی علیه منافع ملی کشورمان را به آنها نمی‌دهیم.
کد خبر: ۴۲۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ - 19November 2020

تحرکات تروریست ها را رصد می‌کنیم / اجازه هیچ اقدامی علیه منافع ملی کشورمان را نمی دهیمبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگویی در خصوص انتشار اخبار و تصاویر از حضور گروه‌های تروریستی در نزدیکی مرزهای کشورمان، اظهار داشت: نیروهای مسلح کلیه تحرکات و تهدیداتی را که متوجه جمهوری اسلامی ایران است را با دقت زیر نظر دارند و متناسب با نوع تهدیدات، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان و به ویژه گروه‌های تروریستی داریم گفت: در مناطق مرزی نیز نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقویت خطوط مرزی حضور قدرتمند دارد. یگان‌هایی در مناطق مرزی مستقر شده‌اند. با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: گروه‌های تروریستی و تحرکات آنها را با دقت بسیار بالا رصد می‌کنیم و اجازه هیچ اقدامی را علیه منافع ملی کشورمان به آنها نمی‌دهیم.

امیر سرتیپ نعمتی، امنیت مردم و مرزهای کشور را خط قرمز ارتش و سایر نیروهای مسلح کشورمان دانست و گفت: با هر گونه تحرک و نا امنی برخورد قاطع خواهیم کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار