امام جمعه الیگودرز:

تفکر بسیجی رمز موفقیت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام مهدی سرلک در جلسه شورای اداری شهرستان که با محوریت هفته بسیج برگزار شد، گفت: همه موفقیت‌های ایران اسلامی از اول انقلاب تاکنون مرهون تفکر بسیجی بوده و این حقیقت قابل کتمان نیست.
کد خبر: ۴۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 19November 2020

تفکر بسیجی  رمز موفقیت‌های چهل ساله انقلاب  اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: همه موفقیتهای ایران اسلامی از اول انقلاب تا کنون مرهون تفکر بسیجی بوده و این حقیقت قابل کتمان نیست.

وی افزود: بسیج وابسته به یک جریان  یا گروه خاص نیست، هر کسی غیرت دینی و ملی در وجودش باشد و نسبت به حوادث جامعه احساس وظیفه و تکلیف کند یک بسیجی محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان الیگودرز خاطر نشان کرد: امروز در هر خانه مطمئنا یک یا چند بسیجی فعال وجود دارد حال یا در بسیج دانش آموزی؛ یا دانشجویی و یا اداری و یا اصناف عضو است.

حجت الاسلام سرلک  تصریح کرد: هر کس در این کشور هم و غمش خدمت رسانی به کشور، مردم ، انقلاب و شهداست یک بسیجی است، ما با همین بسیج توانستیم چهل سال در سخت‌ترین بحران‌ها و شرایط دوام بیاوریم و در آغاز نیز با بسیج ، انسجام و وحدت انقلاب کردیم و ملت ما توانستند طاغوت زمان را از این کشور بیرون کنند و در طول این چهل سال نیز با قوت و قدرت با یقین و با انسجام و وحدت در مقابل سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها، فشارهای سیاسی و اقتصادی نظامی مقاومت کرده ایم و پشت سر نهاده ایم.

وی راه مقابله با بحران‌ها را توسعه تفکر بسیجی دانست و گفت: تفکر بسیج یعنی تکلیف گرایی یعنی وظیفه را امروز بشناسیم یک روز وظیفه بسیج این بود لباس رزم بپوشد و اسلحه به دست بگیرد و در مقابل دشمنان انقلاب و این مملکت بایستد و جانش را فدای مردم کشورش کند، روز دیگر لازم است قلم در دستش بگیرد و در عرصه علم و دانش و پژوهش در عرصه حضور پیدا کنند، روز دیگر چکمه بپوشد در لباس خدمت رسانی به زلزله زدگان یا سیل زدگان کمک کند و یک روز هم بیاید در عرصه سیاسی و یا اقتصادی از منافع مملکت دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان الیگودرز با  اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت نارنجی شهرستان الیگودرز، اظهار داشت:  اگر مردم و مسئولان بسیج نشوند نمی‌توانند بحران کرونا را به اتمام برسانند  از همین رو از مسئولان ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان و شهرستان و از همراهی بسیار خوب مردم مخصوصا کسبه و اصناف تشکر و قدردانی می کنم.

حجت الاسلام سر لک افزود: مسئولین باید مراسم عروسی و عزاداری را کنترل کنند و از برگزاری این مراسم پیشگیری و با شدت برخورد  کنند سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و در اولویت قرار دارد و این سخت گیرها فقط به خاطر خود مردم و جان است.

وی گفت: پس از انتخابات آمریکا و شکست ترامپ عده ای در داخل با فشار اقتصادی  بر مردم و برخی هم در بیرون  بحث مذاکره را مطرح می کنند که با توجه به پایان عمر دولت دوازدهم در اینجا توصیه می‌کنیم هر برنامه ای در قبال امریکا وجود دارد باید به دولت  آینده واگذار شود.

 امام جمعه الیگودرز در ادامه با اشاره به اضمحلال استکبار جهانی، افزود: رئیس جمهور قمار باز آمریکا پدیده شومی  است که در چهار سال بیشترین جنایات را انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار