فرمانده سپاه پاکدشت خبر داد؛

تاسیس موزه آثار دفاع‌ مقدس در شهرستان پاکدشت

سرهنگ رضا امجدی گفت: با توافقاتی که با شهرداری داشته ایم قرار است در صورت آماده بودن شرایط لازم موزه آثار دفاع‌ مقدس مختص شهرستان پاکدشت ایجاد و در این موزه با اعلام فراخوانی آثار رزمندگان و شهدا جمع آوری شود.
کد خبر: ۴۲۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ - 19November 2020

ایجاد موزه آثار دفاعمقدس در شهرستان پاکدشتبه‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، سرهنگ «رضا امجدی» فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی سپاه پاکدشت برگزار شد، با اشاره به آیه 24 سوره ایراهیم اظهار داشت: زمانی که حضرت امام خمینی فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند کسی فکر نمی‌کرد این شجره طیبه به این صورت نورافشانی کند و ماندگار بشود و در عرصه‌های مختلف انقلاب بدرخشد و پایگاه انقلاب و مردم باشد.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج افزود: بسیج از قبل آغاز جنگ تحمیلی و بلافاصله بعد از آن در عرصه های جهادسازندگی، عرصه فرهنگی، عرصه های علمی، عرصه محرومیت زدایی و هرجایی که تهدید یا بحرانی متوجه مردم و انقلاب بوده بسیج همیشه در خط مقدم تمام این عرصه ها حضور داشته و این حضور بسیج همیشه موثر و گره گشا بوده است و این همان شجره طیبه و میوه ای است که تا به امروز به لطف خدا ادامه داشته است و ان‌شاءالله این شجره طیبه تا تحقق وعده الهی که همان مستقر شدن صالحان بر روی زمین، در دوره نورانی ظهور حضرت ولیعصر (عج) در کار ولی خدا سربازی کنند.

وی در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: پس از اشاره مقام معظم رهبری در مورد مواسات مومنانه و کمک های مومنانه بسیج به میدان آمد و  کل کشور با وجود تمام سختی ها و تحریم ها مثل همیشه شاهکاری به هم زد و  اتفاقات مبارکی افتاد.

امجدی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در هفته بسیج گفت: سرلشگر سلامی طرحی را به نام طرح شهید قاسم سلیمانی ابلاغ کردند که قرار است اتفاقات وسیع و گسترده ایی بین مجموعه سپاه و وزارت بهداشت برای خدمت برای مردم بی‌افتد. در این طرح بسیج شهرستان پاکدشت به همراه شبکه بهداشت به صورت محله محور سازماندهی می‌شوند و محله به محله همه مردم را اسکن می‌کنند و در این طرح از مرحله پایش، مداوا و هدایت برای درمان اقداماتی انجام می‌شود.

وی با تشریح برنامه های بسیج تصریح کرد: امسال با وجود ویروس منحوس کرونا برنامه های بزرگداشت هفته بسیج به صورت محدود برگزار می‌شود و اگر جایی ضرورت بود با حضور نماینده  آن جامعه برگزار می‌کنیم و برای ایجاد تغییر در حال و هوای شهر بیشتر در بستر فضای مجازی و تبلیغات محیطی حضور فعال خواهیم داشت.

امجدی در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس درباره حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت گفت: با توافقاتی که با شهرداری داشته ایم قرار است در صورت آماده بودن شرائط لازم موزه آثار دفاع‌ مقدس مختص شهرستان پاکدشت ایجاد و در این موزه با اعلام فراخوانی آثار رزمندگان و شهدا جمع آوری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها