فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

امروز بسیج در تراز جهانی مطرح است

سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» گفت: حضرت امام (ره) با ایجاد بسیج به دنبال تشکیل ارتش مردمی برای دفاع از انقلاب و بیمه کردن تفکرات آن بود و امروز بسیج در تراز جهانی مطرح است.
کد خبر: ۴۲۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ - 19November 2020

امروز بسیج در طراز جهانی مطرح استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمد رضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج بزرگترین شبکه مردمی در دنیاست و ما در هیچ جای دنیا شبکه ای مشابه و با این وسعت نداریم .

وی با بیان اینکه هیچ کدام از حرکت های اجتماعی در سطح انقلاب های جهانی به لحاظ شکل و شاکله قابل مقایسه با بسیج نیست و بدون تعارف بسیج را باید یکی از الطاف و معجزات الهی دانست گفت: حضرت امام (ره) با ایجاد بسیج به دنبال تشکیل ارتش مردمی برای دفاع از انقلاب و بیمه کردن تفکرات آن بود و امروز بسیج در تراز جهانی مطرح است.

سرهنگ زارعی تبار با اشاره به اهداف تشکیل بسیج افزود: حراست از اصل انقلاب ، هویت و دستاوردهای آن، تربیت افراد طراز انقلاب، مردمی کردن امنیت، پس زدن تفکرات فاسد، باز دارندگی در مقابل تهدیدات نرم و سخت، تحقق بخشی به مولفه های انسجام ملی از جمله این اهداف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج ،پیشرو خدمت،امید آفرین است و از 30 آبان آغاز و تا 6 آذر ماه ادامه دارد.

سرهنگ زارعی تبار با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در اجرای برنامه های حضوری و میدانی محدودیت داریم و عمده برنامه ها در بستر فضای مجازی برنامه ریزی شده است خاطرنشان کرد:در طول هفته بسیج بیش از 150برنامه در سطح رده های مختلف بسیج در شهرستان برگزار خواهد شدکه اغلب با استفاده از فضای مجازی وتعدادی از برنامه ها هم با جمعیت کم و با رعایت تمام شیوه نامه ها برگزار خواهد شد.

وی ویزیت رایگان پزشک عموم، برگزاری میز خدمت جهادی، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهداء، نمایشگاه عکس، اردوهای جهادی، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، توزیع ماسک، برگزاری شب خاطره بسیج، توزیع کمک های مومنانه،گردهمایی بصیرتی رزمندگان، تجلیل از پیشکسوتان بسیج،عطر افشانی وغبار روبی از قبور شهداء و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم گوشه هایی از این برنامه ها است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان به برنامه شاخص روز پنجم آذر ماه اشاره کرد و گفت : در این روز بسیجیان شهرستان در یک گردهمایی مجازی به تعداد 2736 نفر با شعار برای رهبرم یک قاسم سلیمانی ام اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار